dinsdag 26 maart 2013


foto's voor Sig..

een tijdje geleden besloot ik halsoverkop om te bloggen. Ik besliste dat gewoon. Zonder stil te staan bij het feit dat het dan ook de bedoeling is dat ik werkelijk tijd vrij maak om te schrijven en aan deze schrijfsels te werken. Ook over mijn schroom (wat schrijf ik wel, wat niet) had ik weinig nagedacht. Nu, denk ik dan, is elke dag een nieuwe en tevens een kans om opnieuw te starten. 
Dit stukje had ik dus al een tijd geleden willen schrijven. Om precies te zijn een paar weken geleden. Zodat jullie konden meegenieten van Sigrid haar vrolijke 5 daagse. Deze is ondertussen voorbij maar toch kan je nog een aantal dingen downloaden. Haar website is ondertussen ook gelanceerd. Daar (en hieronder) kun je een aantal foto's terugvinden die (toen de blaadjes nog van de bomen aan het vallen waren) ik van haar genomen heb.
Tot vlug!





1 opmerking:

  1. Wauw, gewéldige foto's!!
    Welke spierbundel heeft die naaimachine overal moeten heen sleuren? :p

    BeantwoordenVerwijderen