dinsdag 8 september 2015

A4

Soms laat ik mijn plannen varen voor onverwachte ontmoetingen. Zo kan een sms van Sig mijn plan om naar Doel te rijden mij van richting doen veranderen. We gingen iets drinken, babbelden bij over het creatieve in ons leven en werden verwacht op een openluchttentoonstelling in het Slac. Het kunstenaarsduo wachtte ons op en we kregen uitgebreid stof tot nadenken bij de tentoonstelling van Mark Cannoodt: 'Wat vanzelfsprekend lijkt verdient aandacht, reflecties over het A4.' De tentoonstelling leunt helemaal aan bij onze interesses als vormgever maar de reflecties maken het nog zoveel meer. Ik vond het een hele eer om zo'n fijne gesprekken te mogen hebben. Als je in de buurt van craenendonck komt gun jezelf de blik in de etalage, ..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten